Merhaba arkadaşlar, kızımı mamaya alıştırmaya çalışıyorum bu ara çok iştahsız, benim sütüm azaldı ve işe başlayacağım. Biberon reddide yaşıyoruz, biraz mama takviyesi yapmak istedim. Bugün kaşıkla verdik mamayı ama yüzünde kızarıkık oluştu. Şimdiye kadar anne sütü aldı hep bir sorunumuz yoktu. Bikere Hipp Combiotic vermiştim böylr bişry olmamıştı.
Böyle bir durum başınıza geldimi?