ikitosbikannesi Doğum yapalı bugün 3 cü gün oldu sütüm geldi çok şükür ama göğüs uçlarım aşırı yara oldu. Ağlayarak emziriyorum. Lansinoh, mustela, kendi sütüm ve zeytinyağı denedim fayda etmedi. Ne önerirsiniz?
Atillaveannesi ikitosbikannesi Ben acillik olmuştum incia lansinoh ne varsa denedim tek iyi gelen madecassol krem ilk sürmede faydasını gördüm ama emzirmeden temizlemek gerekiyor birde göğüs pedi kullanıyorsanız havasız kaldığı için de yara oluyor pamuklu bez koyun emzirdikten sonra yada sağım sonrası yıkayın geçer inşallah 🙏
printhelloworld ikitosbikannesi ayva çekirdeğini bir araştırın isterseniz karışım yapanlar da var kremleri de var. gümüş kapak kullanmayı da deneyebilirsiniz geçmiş olsun
Deletedmom_79 ikitosbikannesi garmastan pomad. Hemen iyileştirir ve mümkünse gümüş kapak ya da koruyucu ile kapatmalısın ancak emzirmeden önce temizlenmeli Lanainoh gibi değil. Şifan çok olsun, tebrik ederim
Rabiaddkglu06 ikitosbikannesi Bende çok sıkıntı çektim o konuda hem krem sürüp hemde göğüs kalkan setiyle çözüm buldum göğüs ucunu nemli ve yumuşak tutuyor hava alan kalkanı takınca iyileşme hızlanıyor ayrıca yapışıp kurumayi da önlüyor inşallah sizde çabucak atlatırsıniz
iremsatas Merhaba Allah analı babalı büyütsün öncelikle ❤️ ben de çok acılar çektim bana en iyi gelen ve hemen toparlayan garmestan pomat krem ve silikon meme ucu oldu.. bu ikisini birlikte alın kullanın 2 güne geçer inşallah
Edlk ikitosbikannesi bebeğinizin ağzına kahverengi bölümü tamamen vermeye çalışın. Sadece ucu tutarsa yara geçmez. Zulüm olur emzirme.
Tugbayildizz ikitosbikannesi benimki çok fena yara olmuştu emzirme hemşiresi hametan ve fito kremi karıştırıp sür dedi birkaç sefere iyileşti. Emzirme öncesi mutlaka silmek gerekiyor yalnız antibiyotikli olduğu için. Bundan sonrası için de yara olmaması için göğsünüzün kahverengi kısmının tamamını almasını sağlayın birde benim hayatımı kurtaran göğüs kalkanı oldu. Hem Sütyene temas etmiyor canım acımıyor hem fazla süt birikiyor ziyan olmuyor
Rabiaddkglu06 ikitosbikannesi rica ederim ne demek bence herkes almalı göğüs kalkanı cidden çok kullanısli ve rahat oluyor insan
Balciri ikitosbikannesi ayva çekirdeklerini çok az suda bir gece beklettim jel kıvamını aldı geceden onu sürüyordum ve bir kaç saatte bir tekrarlıyordum aynı zamanda gümüş kapak da kullandım olumlu sonuç aldım :)
Yusufayse ikitosbikannesi gecmis olsun canim, bebek emdikten sonra kapali alanda tutma,disarda birak ki kurusun,icerde havasiz ve islak kalincada agriyi tetikliyor..