Kızlar ben sonunda gözüme lens takmayı başardım, 2.takışım oldu bugün. Miyop var bende, lensle uzağı çok güzel görüyorum ama telefonu normal tutuş mesafesinde bulanık görüyorum ve gözlerim yaşarıyor. Böyle olması normal mi, lens uzağı gösterirken yakını bozar mı?