sleepnessnami Ayy aynı ben. Benim günüö geldi yarın başlıyorum işe. Hem atak haftasında hem üç diş çıkardı, çok iştahsız. Cuma günüde aşı oldu, herşey üst üste geldi. Biberonu tutmuyor mama almıyor, benimde sütüm azaladı. Babası ile kalıcak yarın napıcaklar bilmiyorum çok endişeliyim. Sağılmış süt var buzlukda, ama nasıl içer bilmiyorum, mememi aricak kesin.🥹😩