petitonunannesii çocuk annesini çok seviyor sevmiyor diye sakin üzülmeyin , sadece bütün gün sizinle geçirdiği için babası kıymete binmiş , ne güzel babasınla akşam vakit geçirsin sizde dinlenin bizde böyle bir şey olsa keşke )) , Hiç üzülmeyip evet seni daha çok seviyor babası diyin ona verin o da baksın bir az çocugu)) sizde kendinize bakım yapın maskeler banyo kitapları okuyun kendinize vakit ayrıyım sakın üzülmeyin , bence sevinin babasına düşkün olursa ne güzel bir şey )