UmudumOlsun Aysegulgzgr ya canm doktorlar genelde önermiyor. İstersen bi kaç mama dene. Ve süt arttırıcı dene bebeğine yazık nasıl yesin daha 4 aylık kıyamm ona 😔❤️
tosbiksmoms Aysegulgzgr almayınca da almıyor ki kizim da 3. Ayda az kilo almıştı 1 ay mama takviye ettim yine az almış doktor da yapısı öyledir dedi bende mamayı bıraktım şu an 5 aylık olacak.