Rabiamnsr Merhaba doğumdan sonra ilk reglim kahverengi siyah şekildeydi ara sıra damla damla kan olarak oldu o kadar sonra kesildi normal mi acaba ilk adet böyle mi oluyor
beyzacmvrc Rabiamnsr normaldir benimde lekelenmeler oluyoedu arada 2 gün önce normal bi şekilde adet oldum
beyzacmvrc Rabiamnsr valla ben sık sık lekelenme geçirdim 3 ay oldu hala leke oluyodu 10-15 gün önce bi 6-7 gün boyunca az az leke oldu Sonra geçti 1 hafta temizdim sonra 3 gün gene leke geldi sonra çoğaldı normal adet oldm yani şu an 3. Günüm falan