pembeayakkabilikiz Kızlar bebislerinize muhallebi tarzı yapıyor musunuz nisastadan ? Komşum söyledi yap ver diye bende merak ettim açıkçası ek gıdaya başladık yoğurtla, sebzeler haşlayıp vercem falan filan dedim onu önerdi bana. Yapan var mı?
falconsw pembeayakkabilikiz irmikle yapıyorum . İçinede 1 organik bebek bisküvisi katıyorum . Ben bile seviyorum ☺️
pembeayakkabilikiz falconsw organik bebe bisküvisi hangisi acaba bilmediğimden soruyorum her yerde var mıdır ☺️
falconsw pembeayakkabilikiz internette bulabilirsiniz . og ve mamma nın organik bebek bisküvisini denedim ikiside güzeldi 😊
Yineben pembeayakkabilikiz organik pirinc unu , organik bebe bisküvisi muz bebegime magnolya yapiyordum kizima yemek yemezdi ama onu yiyordu.
jap Hayatiseyretmeyegelmisim 1su bardağı suya 1 yemek kaşığı irmik veya 1 yemek kaşığı pirinç unu ekleyip pişiriyorum. Bazen ikisini yarım yarım ekleyip yapıyorum. Pişince içine 1 çay kaşığı ruşeym ve yarım armut/şeftali/muz hanginden istersen ekliyorum. Meyveyi cam rendede rendeleyip ekliyorum. En son da bi çay kaşığı keçi boynuzu ekliyorum. Bu ölçüden fazla çıkıyo bebeğim bitiremiyo. Unlar pişince yarısını ayırıyorum akşam veya ertesi gün de verdiğim oluyo
mobesebesir pembeayakkabilikiz nişasta irmik pirinç unu tarzı şeyleri hiç vermedim Oğlum kilolu Bi bebekti ekstra kilo yapar diye. Ara sıra yatmadan falan önce yulafla yapardım
Summerwine95 pembeayakkabilikiz ne gerek var ki?Daha besleyici şeyler vermek varken bana gereksiz enerji gibi geliyor