Merhabalar. Kızım 1 yaşına geldi. Son haftalarda artk sadece emerek uyuyor. Memeyi ağzına almadan uyumuyor ve geceleri de çok sık uyanmaya başladı. Tabi bu da benim için çok yorucu oluyor bir de çalışan bir anneyim. Tecrübeleriniz neler, önereceğiniz bir şeyler var mı lütfen yardım :(