Bizimde gece 11 ile 1 arası ağlama nöbetimiz oluyordu ben 11 öncesi son öğününü mama verdim normalde 90 içiyorsa 120 ye zorladım sıcak su torbasıyla yatağını ısıttım karnına koydum ağlamaya başladığı zaman emmiyordu bu sefer açlıktan ağlıyordu o şekilde çözüm buldum birde besledikten sonra gaz damlası saati gelmeden sıcak kompres o şekilde atlattık