motherthea Vaktinden önce mi doğum yaptınız detaylı da göbek çevresi önden gidiyor denildi şeker yüklemesini erkene çekti doktorum ama ilk oğlum da iri doğmuştu sezaryen tarihim erkene mi alınır acaba hafta içi doktora gideceğim yaşayanlar varmı ?
Derya0655 motherthea bizimki de öyleydi. Normal doğum istiyordum ama kanala bile giremedi iri bebekmiş. 4 kilo doğmuştu. Boyu 53 cm di. 38+4 de sezeyan oldum.
Durusmom23 motherthea bizim de göbek çevresi sınırdaydı doktorum normal doğum olursa takılabilir risk almayalım dedi ve sezaryen doğum yaptım
motherthea Derya0655 baştan sona kadar karın çevresi önden gitti yani doğuma kadar anladım benim de oğlum 4 kg doğmuştu 🤗
yasmiiina benimde 2 hafta öndeydi doktorum 37. haftaya kadar bekleyelim gününü yakalayabilir diyordu hep ama ben 36+3te doğurdum😂
motherthea yasmiiina normal doğum oldu sanırım 🤗 benim ki sezaryen olucak ama beni de fazla bekletmez sanırım
Durusmom23 motherthea 39 haftalık 3.350 gr doğdu (ultrasonda kilosu daha fazla gözüküyordu ama yanılma olabiliyormuş)
motherthea yasmiiina ay bende bunda diyorum acaba suyum gelir mi falan diye ilkinde olmadı hayırlısıyla gelsin 😇😇