Kızım Ekimde 4 yaşına girecek 26 numara sipariş verdim bugün geldi kutusunda 26 yazıyor ama kendisi 25 numara ayağına oldu ama yani kışın kalın çorap giyecek 26 daha iyiydi bu sefer Online’da beden yok Bir de ben bayağı bir indirimli almıştım üzüldüm yani mağazalara da gelmemiş Sizce ne yapmalıyım mağazalara gelmesini beklesem değiştirirler mi ya da hediye geldi iade edin desem iade ederler mi Ben görüntülü görüşme yaptım iadeye alındı ama ürün bende kalıyor Hesabıma da aldığım fiyatı gönderdiler