Bebingom Yarın 1 yaş aşılarımız ve kan tahlilimiz var ben aşırı stres yaptım çünkü bebeğim çok hareketli ve asla duran bi bebek değil sizin nasıl geçti? Önerebileceğiniz bir oyalama taktiğiniz var mı?😳
Mlk026 Bebingom 10 saniye sürdü ne yaparsan yap ağlıyor aşıyı zaten bizim doktorumuz vuruyor çok sıkıntı olmadı kanda Allahtan hemşirenin eli hızlıydı babasının kucağında sıkıca tuttu biraz ağladı ama geçti çok şükür