Dido01 reflüdür diyip kenara atmayın
Benim görümcemin kızıda hep burnundan kusuyordu doktoru reflü dedi büyüdükçe konuşması tuhaflastı burnundan konuşuyor harflerin çoğunu yutuyordu tekrar doktora götürdü meğerse ciddi bir sorunu varmıs ağzından ameliyat oldu boğaz kısmında bi yer varmıs delik orası olması gerekenden daha büyük ve hava alıyormuş ameliyat olduktan sonra konuşma terapisine gitti sürekli şuan 6 yaşında konuşmsı düzeldi bu yaz doktora tekrar gitti ameliyat olup olmaması gerektiği için ama o deliğin %80i kapanmış doktoru ameliyat uygun görmedi yine konusma terapisine gidiyor
Ve doktor hastalığı fark ettiğinde görümceme sen bu çocuğu iyi boğmadan büyütmüşsün demiş burundan kustugu için ama dediğim gibi ilk başka doktor da reflü deyip göndermiş