Asu07 bende sezaryen oldum benim 40 ım çıktı ama 60 gün kadar hiç kesilmeden kanamam oldu. Nisan da doğum yaptı. Haziran sonunda ilk adetimi oldum :) maşallah hala çok güzel emziriyorum kızımı. Adet olmak sütle alakalı bir durum değil senin vücut yapınla alakalı süt korumuyor seni demekki dikkatli ol o sebeple yine hamile kalmak istemiyorsan :)