Meyrazehrass Kizim 3 yaşında 18 günlük bebeğim var eşim gece vardiyasında gidecek tekim gece boğazına sut çok kaçıyor biberonla da kaçıyor smdi bi korku saldı beni bnm gibi olan varmi gece tek kalan
alpsmother_ Meyrazehrass ben aylardır tek kalıyorum oğlumla bir de deprem bölgesindeyim canım artık senin ikinci bebeğinmiş tecrübesiz değilsin ki kendine güven alarm kur gerekirse saat başı uyanıp bebeğini kontrol et
kucukmelek_ Bnm de ilk bebeğim 1 ay 5 günlük emzirirken sürekli genzine sıçrıyor. Binkac kezde yatarken kustu.Eşim de 1 gün nöbetçi birgün evde bende çok korkuyorum blmiyorum ne zaman geçecek.