acipatlican ailede kimsede yok. Belkide var ama kimse test yapmadığı için bilinmiyor. 2 yaşında oğlum. Belirtileri çok kaka yapması ve arada karın şişliği. 2 kerede kanda yapıldı yüksek çıktı yani sadece narkoz alçak vs bunlar beni üzüyor yoksa Allah’ın izniyle çok dikkat ederim glutensiz birçok şey var onları temin eder kekini kurabiyesini ekmeğini vs kendim yaparım ama endoskopi beni korkutuyor. Siz neden kolonoskopi olacaksınız