Kızlar bebeğim 15 aylık normalde file beşikte yanımızda yatıyordu geçen odadan ayrılırken mama suyu unutmuştum bianda gece uyanmıs beni göremeyip arkamdan fileden düştü ilk kez böyle birşey başıma geldi daha sonraları tırmanmaya üstümüze atlamaya başladı en alt seviyede kullanmama rağmen file beşik artık bizim için uygun olamamaya başladı siz kaçıncı ayda odaları ayırdınız ?