Semihbebek1 Kızlar normalde hiç uyumayan bir bebekti diyebilirim ama bu aralar uzun uyumaya başladı sabahtanberi biraz oynadı zorla emzirdim mama verdim geri uyudu uyandı yine aynı şeyler bu normal mi
YldzEfsun Semihbebek1 normalmiş. Benimde oğlum çok uyur. Bu yüzden araştırdım baya. 1 saat uyanık kalır sonra hemen uykusu gelir. 3 buçuk aylık şuan. Ama uyuyam bebek her zaman daha iyiymiş. Hem gelişimi açısından hem büyüme ataklarını çok kolay geçiyorsunuz. Hem de anne de dinlenebiliyor
tubiiik_ Semihbebek1 bebekler uyudukca cabuk buyuyor bırak uyusun 3 aylık olmus acıkırsa uyanır baktın 3-4 uyanmıyor uyandır ozaman siz arada kondrol edersiniz nefesini filan
Yagmur_24 Semihbebek1 darısı başımaa darısı başımaa uyusun biraz ya 😂😂 geç kalksın falan 6 ayda yaşlandım sarardım soldım uyku yüzünden
Semihbebek1 YldzEfsun ama normalde öyle değildi kısa bir süre önce böyle olmaya başladı böyle hep uykulu zorla emiyor zaten memeye gelir gelmez uyuyakalıyor mamayı da uykulu içmiyor siz beslenme sürecini nasıl yapıyorsunuz peki ☺️
YldzEfsun Semihbebek1 ara ara uyku ve beslenme rutinleri değişebiliyor bebeklerin. Genel olarak uyanır emer biraz oynar tekrar emer uyur. Bizim ki meme düşkünü:) uyanık kaldığı süre max 1.5 saat oluyor. Eğer dışarıda falan olursam rahat edip uyuyamaz o zaman uzuyor ama ağlar uyumak ister :)
YldzEfsun Semihbebek1 iki uyku arasında. Mesela sabah 07.00 de uyanır. 1 saat falan oynarız 8.00 -8.30 gibi tekrar uyur
Semihbebek1 Bao acıkır aç yatar bir şey olur diye korkuyorum yoksa uyuması güzel bir şeymiş bir de uykulukyen emmiyor mama hiç yemiyor ne yapacağımı şaşırdım
Bao Semihbebek1 ilk 10 gün sarılık riski olduğu için sürekli emzirmek gerekiyor. Bu risk bittikten sonra bebeği uyandırmak doğru değil. Uyku düzeni bozuluyor sonra başlasın uykusuz günler geceler. Bebekler acıkınca uyanırlar hiç korkmayın. Uyumasının keyfini çıkarın :)
Aslan2103 Uyandiginda emzirseniz. Benimki ilk uyandiginda once emmek ister biraz uyuklar sonra uyanir
Semihbebek1 Aslan2103 evet öyle yapıyorum ama sadece emip doyduğundan emin olmadığım için mama veriyorum bu ara mamayı zorla yiyor uyuduğu için o yüzden korktum
YldzEfsun Semihbebek1 günde en az 5 tane çişli bez değiştiriyorsanız ve kilosu da normalse doyuyordur. Çişli bezden anlayabilirsiniz