Selam kızlar ilk bebeğimi 1 yasına kadar emzirdim hic bir sorun olmadı şimdi ikinci bebeğim 36. Haftada doğdu boynuna kordon dolanmıştı solunum sıkıntısı vardı küveze girdi 8 gün kaldı cok zor bi doğum süreci yasadım çok sükür gecti kızım 2.480 gr 44 cm doğdu birinci ayında boyu 50 cm kilosu 3.040 gr olmuştu küveze girdiği için emziremedim sağıyorum ara ara emiyor memeyi biberon meme devam ediyoruz herkes cok zayıf mama ver diyo anne sütü alsın istiyorum ama onun sağlığını da inat edip riske atmak istemiyorum doğrusu.
mama vermelimiyim sütüm yeterli ama kilo almıyo iki aylık olacak hala birinci ayında ki gibi kilosu eve hemşirem cok karsı manaya ona rağmen versen iyi olur dedi bide size sorayım dedim