Siz fitil kullandıktan sonra kakası katı mı yoksa sıvı bi şekilde mi eğer katı değilse bence hiç fitil kullanmayın derim bekleyin çünkü kendiliğinden yapıyorlar 10 güne kadar normal diyorlar eğer bebeğiniz ıkınmıyor veya rahatsız olmuyorsa kesinlikle bekleyin derim zeytinyağıyla masaj yapın karnına mama veriyorsanız mamasına zeytinyağ koyun inşallah iyi gelecektir