Alparslanmoms_ Kızarıklık oluştu ne iyi gelir şu an köydeyiz krem vs yok. Çok korkuyorum yardımcı olur musunuz
Oburiks Alparslanmoms_ bence bisey kullanma canım geçer hemen , morarma yada şişlik olsaydı çiğ et iyi gelirdi ama kızarıklık geçer 1-2 güne
Brfn Alparslanmoms_ Geçmiş olsun.. buz koyun kantoron yağı yada hakiki zeytin yağı varsa sürün iyi gelir
Hobbalayarim Alparslanmoms_ kız ekmeğin içini iyice ıslat hem ağrı hem morartıyi alır en önemlisi ağrıyı alır bisey olmaz merak etme ekmeği iyice ıslak koy
Roxymila Alparslanmoms_ ben cok duserdim anneannem ekmekle seker cigneyip kizaran yerime yapistirirdi ne morarma ne sislik olurdu. Bi fikir olarak soylemek istedim :)
AyEmRa -_Esra_- benim bebeğim düştükten 2 saat sonra uyurken kustu çok fazla hemde. Doktora gitmedim. Geceydi. Ne olabilir. Korktum şimdi
Mire Uyutmayın en az yarım saat 1 saat uyumasın buzu beze sarıp koymaya çalışın kendisinin koymasını isteyin
Hobbalayarim Alparslanmoms_ ekmek koy canım ama anlık koyman gerekirdi. Kötü bisey ya az önce benim kızım anlamsızca düştü olmayacak yerden yani bende ekmeği koydum hemen alır ağrısını rabbim korusun meleklerimizi