motherthea simiyyy enteregermino kıds alın eczaneden bir tane içirin kabız olsa karnı ağrısa bir tane veriyorum hemen geçiriyor oğlum 3 yaşına girmek üzere bağırsajlarına en iyi gelen bu
-_Esra_- simiyyy karnına masaj yap ayaklarını sıcak tut birde yarım ölçek ağrı kesici verebilirsin. Sıcak bir çorba da içebilir iyi gelir
simiyyy motherthea onu çok yakın bi arkadaşımda önerdi uzun zamandır aklımda bi nasip olmadı almak ya. Alcam ama
Aaayysseee simiyyy ballı şerbet verilebilir biraz, ayakları mutlaka sıcak olsun,bir havlu ütü ile ıslatıp karnına koyabilirsiniz geçmiş olsun