Alpismom Oğlum 6 aylık Sezeryan doğum yaptım. 4. Ayımda regl oldum bu ay geciktim test yaptım negatif çıktı neden olamıyorum anlamadım. Gebeliğime ihtimal vermiyorum ama ne olur olmaz diye yaptım testi 5. Gün oldu hala hastalanamadım
Meeerwemma Alpismom bende ayni durumdayim 2 ay guni gunune hasta oldum ve bidaha olmadim 3. Aya girdim hala olamadim malesef test bile yapmistm yakin zamanda yapmadim bidaha ama blemiorm
Birprensesanasi Normal canım kimi altı ay falan yada daha fazla bı sure regl olmuyor.benim çevremde süt verdiği sürece olmayan bile var düşün
Birprensesanasi Alpismom normal canım benimde öyle oluyor emzirmekten dolayıdır o endişelenme sen minnagini huzurla emzir strese girme😉
Meeerwemma Alpismom hi blmiorum bende bekliorum 3 ay cok uzun bi sure 10.20 gun gecse belki bukdar dusunmzdim