Rumeysnil Kızlar emzirirken ton balığı tüketmememiz mi gerekiyor? Canım çekti uzun aradan sonra internetten baktık yemeyin diyorlar 😖
Patron1bebeginannesi Rumeysnil doktoruna sor bence internete hiçbir konuda güvenme. Çok canın çektiyse biraz yemende ne gibi sakınca olur bilemiyorum. Ben her şeyi yedim, eğer zararlıysa ve canın çektiyse tadımlık yemenden bir şey olmaz bence
Mothercrn Rumeysnil benim doktorum yiyebileceğimi söylemişti. Ama haftada 1 falan en fazla. Çok fazla tüketmemek gerekiyor. Canınız çektiyse yiyebilirsiniz
-_Esra_- Ben hemen hemen her gün yiyorum ton balıgı ceviz ikilisini. Konserve şeklinde alıyorum toplu 10-15 tane salatalarla vb. İşyerinde ara öğün yapıyorum