-ikizlerim- Gurbettebiranne merhaba ikiz bebekler için 2 ayda bir bebek başına 1000 TL toplam 2000 TL yatıyor 🤗
-ikizlerim- Deletedmom_110 devlet ikiz, ücüz gibi çoğul bebekleri olana destekte bulunuyor. Bunun için üzerinize hiç bir şey olmaması gerekiyor belediyeye basvuruyorsunuz ve bebek basina 2 ayda bir 1000 TL ödeme yapıyorlar