Kızlar oğlum 9 ayına girecek henüz emeklemiyo ve tutunup kalkmayıda henüz yapmıyor. Bu yüzden aslında bekledim alçatmak için ama artık yatağında dönüp tersyüz oluyo yani yüzüstü dönebiliyo yatağında. Benim sorum sizce artık alçalmalımıyım? Ara ara ellerini uzatıp tutunmak istiyo ama henüz beceremiyo. Birde böyle bi minderi var yatağın bunu normal kullanmaya devam edebilirmiyim yoksa başkamı almalıyım? 