Selam anneler, biz bugün itibari ile bir sürece girdik, tuvalet Alışkanlığı Kazandırma, oğlum 26 aylık, uzunca süredir kakasını yaparken söylüyordu, çişin farkında değildi, banyo yaparken olursa anca oda, 2 3 aydırda ben anlatıyorum tuvaleti nereye nasıl yapacağını, son 1 aydır da bezden inanılmaz rahatsız , çekiştirip duruyordu, gündüz uykusunda 2 2.5 saat kuru kalıyodu, gece uykusunda uyumadan önce son 1 saatte de suyu kesmiştim ve kuru kalkıyordu, kendiside işte anlatmaya başlayınca tuvalete yapcam filan diye, dedim Bismillah başlayalım artık kendimde hazır hissediyordum, bugün başladık , bugün 1.gün ve tuvalete hiç yapmadı, gidelim mi diye soruyorum evet diyor gidiyoruz yok yapmıyor, sonra banyonun içine yaptı, kakasınıda altına yaptı, asla kızmadım, bağırmadım, evet olabilir bir daha ki sefere tuvalete yaparsın dedim, şuan süreç böyle , bundan sonra beni neler bekliyor, sizin tecrübeleri duymak istiyorum, neler yapayım ,yapmalıyım, sürecin her kısmı ile ilgili yorumlarınızı yazarsanız çok sevinirim şimdiden teşekkürler🌸🍀😍