Cerennnn5858 Kızlar selam Bebeğim 35 günlük Sütüm yok mama veriyorum Aptamil proysneo kullanıyoduk gaz yaptıgı ıcın ve sindirimi kolay diye gokden goata gectim. Ama bebeğim kabız Yaşayan varmı bu mamadan kabızlık
Nova Cerennnn5858 Biz de bir aylıkken içeriği iyi diye golden goat a başladık. 15 gün dayandım 5-6 günde bir çok az yapıyordu ama sürekli ıkınıyordu. Sonra tekrar hipp combiotic organic e geçtik düzeldi. Size de iyi gelmemiş olabilir.
kardelen-123 Cerennnn5858 bizde golden goat kullanıyoruz, anne sütüne en yakın ve içerik olan en temiz mamalardan olduğu için. Sürekli değil ama arada yapamadığı zaman mamasına bir kaç damla zeytinyağı damlatıyorum. Doktorumuz söylemişti.
Ebruzeynepp Biz de golden got kullandık kabızlık sorunu yaşamadık, bir haftaya kadar da normaldi yapamaması galiba.