Balcicek1 Herkese merhaba, sevgili anneler eşi asker olup Eylül ayında tayin bekleyen var mı? Eylül’ün kaçı gibi olur tahmini olan bilgisi olan var mı?
Balcicek1 Nacafa Mayıs dönemi tayini oluyor birde Eylül dönemi tayini Mayıs ayında tayini çıkıp bir sebeple gitmeyen örneğin emekli olup gitmeyen kişilerden boş kalan yerler için. İlk tayin döneminde yetişmedi bizim Eylül ayında bekliyoruz.