Kizlar 1 ay oldu dogum yapali normal ve 2. Cocugum bu arada dogum yaptigmdan belli idrarda koku ve yanma vardi buyuk ihtimalle cok zorladiklari icin oldugunu dusundum cnku dogumdan hmen sonra basladi antibiyotikte kullandim cefec vermisti doktor kullandim ama enfeksiyon oldugunu bilmiyordum ve dun gece bianda sıtma tuttu titremeye fln basladim hastane gittim kan ve idrarda baya enfeksiyon var dediler tabi sol gögsumde cok agiriyordu bebegimi zemiriyorum ama bianda oda basladi ve omuzlarima sanci girmeye basladi dayanilmaz bi hâle gldi 5 saat boyunca aciyi cektim hicbisey yapmadilar antibiyotik yazip gonderdiler ben dedim artik bi parol taksaniz diye oylelikle şurup gbi kutuda bi parol verdiler 5 dk da bitti eve geldm ama şuan yine usumeye basladim CEC marka suda eritilen antibiyotik vermis 1000mg lik gunde 2 kere icicekmisim bebegimi emzirdigim icin korkuyorum biseh olurmu diye ve yatirlamalari gerekmiyormuydu hem kan hem idrarda enfeksiyon cikti