Geçen perşembe günü bir klinikte dikişli yaptırdık. 59 günlüktü. Sünnet olurken mama verdik(ara ara verdiğimiz için alışık mamaya) onunla oyalandi zaten uyusturulmustu. Yarım saat sonra bir ağıt bir kıyamet ağladı. Yarım saat kadar. Disaridaydik oyaladik açık havada. Kucağımda uyudu. Herhalde o ara çişini yaptı ki o kadar çok ağladı. İlk gün bezini degistirirken krem sürerken ağladı. Ama iyi ki iyi ki yaptırdım diyorum. Şimdi şişi de yavaş yavaş iniyor. Biraz morluk var. Bundan kaçış yok, daha büyük çocukların yarası ve morluğu daha büyük oluyor fotoğraflarını hep gördüm. Onların yanında bizimki daha iyi görünüyor. Karton bardak koyduk beze temas etmedi. Bence vakit kaybetmeden yaptırın. Anneniz ve ya kayınvalideniz destek olabilirse o günü siz daha rahat atlatirsiniz. Biz üç kişi ilgilendik. Hepimiz için iyi oldu.