Anneler deneyimlerinizi merak ediyorum
Oglusum 34 günlük
Çok beklemek istemiyorum 40i çıkınca sunnet düşünüyoruz. 2 doktor ile konuştuk biri dikişli biri klips ile yapıyor
Hali ile ikisi de kendi yaptığını anlatıyor ama deneyim de onemli… hangi yöntem ile yaptırdınız? Avantajı dezavantajı sizce nasıldı iyilesme süreçleri falan .. yazarsanız sevinirim ☺️
Bir yandan korkuyorum içim gidiyor.. Bi kizim var oglan bebek daha farkli .. zaten ultrasonda erkek olduğunu öğrenince ilk aklıma sunnet gelmişti nasıl olcak diye cani acıyacak 🥺 çok zor oluyor mu