ilaydacemiko Kızlar bebeğim 3 ay 17 günlük yarın bir iş görüşmesine gitmem lazım 2-3 saat annem ve eşimle bırakıcam ilk defa gideceğim korkuyorum tecrübeli olan var mı bu konuda
Keremikobayky ilaydacemiko kuzum iş olursa nasıl bırakıp gidiceksin öyle düşün.. bi yerden başlaman lazım
Edada ilaydacemiko bebeğiniz daha çok küçük emziriyor musun emzirmiyosaniz bence bı kaç saatten sorun olmaz ama ise başlarsanız zamanla yokluğunuzda aglayabilir
Edada ilaydacemiko aa o zaman çok güzel inşallah olur ❤️ bı kaç saat sonuçta sorun olcagini sanmıyorum biberon alıyorsa hiç bir sıkıntı yaşamazsın