Yeri gelmişken sorayım post açtım ama cevap alamadım 7 aylıkken olmuştum bende adet şuan 9 aylık bebeğim ama 2 aydır kendimi hiç rahat hissetmiyorum karnım sürekli Bi şişlik içinde ve rahatsız ediyor ayrıca sanki 4 aylık hamile gibi çıktı adet olanlarda böyle bişey olmuş muydu