1anne Bebegim 1 aylik 3.500 dogdu suan 4800 doktor kilosunun fazla oldugunu soyledi . Hem emiyo hem mama veriyorum sutum az geliyor doymuyor normal mi sizde durumlar nasıl ? Mama vermemi yine doktor soyledi bu arada
1PrensAnnesi 1anne kilosu çok iyi bi bebeğe neden hala mama verilir anlamıyorum bi doktorları🤷🏻♀️ Bırakın mamayı emsin süt az sanılıyor ama çektikçe geliyor
araskuzumm0918 1anne benimde oğlum 3250 doğdu 1aylık 4800 kg,mama asla vermedim dr ver dedi başta ama vermedim ,süt çektikçe geliyo bence mamayı vermemelisin sütün zaten yaramış ,ekstra bir kimyasala gerek yok
DidemYldrm 1anne öncelikle doktorun kilosu fazla deme nedeni vardır canım kaç kilo doğdu o önemli 1 ayda 700-1 kg arası alması gerekli bundan fazlası bebeği ileride obezite yapar diye endişelendirmiştir sütün varsa ve yetiyorsa mama verme ama sarılığı varsa vermen gerekli o yüzden sen en iyisi doktorunu dinle canım onlar en iyisini bilirler
Gamzeisikay 1anne benim kızım 3 200 doğdu dün sağlık ocağına gittim 2 kilo almış emziriyorum mama vermiyorum çok iyi almış dedi kilosunu doktor
Melikesmum Çöküştün az da olsa yarıyordur. Birde biz süt az sanıyoruz ama bebek çektikçe geliyor . Mama kaç ölçü veriyorsun. Denemek için 90 cc ise 60 a indir ağlarsa susmazsa tekrar verirsin
1anne Melikesmum öyle deniycem bakalim sariligi gecmeyince mamayi mecburi verdim taraftar degilim aslinda tesekkurler
1anne 1PrensAnnesi sarılığı sınırdaydi fototerapiden sonra tekrarladi o yuzden mamaya baslamamozi soyledi aslında taraftar degili sut az gelince dogumda dediler hastanede vermedim ama sarikuk ilup gecmeyuo tekrarlayinca mecbur kaldim malesef 😑
1anne araskuzumm0918 sarilik oldu fototerapiyle gecti sonra tekrarlayinca doktor sutun yetmedigini mama vermemizi soyledi dedigi gibide sutum az ne bulsam yiyip icmeme ragmen . Sut sagma makinasi aldim gogwum acilsim diye onda bile cikmiyor ama biraz faydasi oldu bi yandan emziriyorum her ogun mamayi ek olarak veriyorum yetmedigi icin bakalim sut sagma makinasi biraz acti ama galiba
1PrensAnnesi 1anne anladım cnm sarılığı allahın izniyle tamamen atlatsın bırak mamayı mama meme ikisi ne yazıkki gitmiyo zamanla mama galip gelio o yüzden dedm yoksa illaki annesi olarak sen daha iyisini bilirsin
Deletedmom006 1anne ayni durumdayiz. Sarilik icin birakamadim. Bir aylik oldu uzamis sariligi vardi. Bide premature olunca mamayi hicbir doktor biraktirmadi. Bizde mama meme gidiyiruz. Gunde nekadar veriyirsun
1anne Deletedmom006 Deletedmom006 önce emzirip pesine 60 cc veriyodum yarim mama veriyodum bitiriyordu simdi gunde 4 sefer tek mama ver geri kakalini emzir dedi oyle yapicam bakalim ama sütüm az yetmiyo humananin cayini fln iciyrm yesillik falanda yiyorum ama az pompa aldim gogsumu acsın diye ona bile zorla geliyor az geliyor napacagimi sasirdim devamli aliyorum emsin diye sinirleniyo hırs yapiyo gepmeyince almak istemiyor
Dmttt 1anne canım benim oğlan 3700 doğdu 1 aylık kontrol de 5000 kg di ve doktorumuz gayet normal dedi.
1anne [bilinmeyen] ödemini atmistir iyiki vermemissin bazi doktorlae geecekten insanun kafasini bulandiriyor bende tekrar gitmiycem hic aciklama alamadim zaten