Bende bir doktor önerisiyle 2 sene kullandım başka doktorda kesinlikle tavsiye etmiyorum sadece su ile banyoda köpük bile değmesin dedi vajina florasını bozarsın akıntın da o yüzden geçmez dedi. Şuan nioli kullanıyorum kesinlikle tavsiye ederim bende araştırıp burada post açarak fikir almıştım , hala kullanıyorum. Geçen sezeryan yerim ağrıyordu üşütmüşüm hemen damlattım yok böyle birşey ya iyi kide almışım tavsiye edenlere de çok dua ediyorum.