Teyzoşları biz 6 aylık olduk. Ek gıdayla birlikte kabızlık sorunumuz iyice arttı. Sadece meyve püreleri ve kabak veriyorum şuan. Pirinç unu patates havuç kestim. Probiyotik kullanıyordum zaten ama sanki bi faydasını göremiyorum artık. Dışkısını yaptığı zamanda küçücük ve sert yapıyor. Siz neler yaptınız. Önerilerinize sonsuz açığım.