girlmomm 4 temmuzda doğdu benim oğlumda, sürekli bir mızırlık, bi tek altını değiştirdiğim zaman oyalanıyor kendi kendine etrafa bakınıyor o da max 10 dk. İnşallah 3.aydan sonra rahatlarlar gaz falan kalkar ortadan. Uyuması desen 15-20 dk sonra hemen uyanıyor🤦🏽♀️