naynini Senazz11 mustelanin bir kremi var cradle cap yanlış hatırlamıyorsam… Onu sürüp, bekletip, taramistim. En iyi o şekilde kurtuldum. Hatta bende konak tarağı yoktu, kaş tarağı ile taramistim😄
Edada Senazz11 6 buçuk aylıktı kestigimizde ama iyiki kesmişim keşke daha erken kesseydik saçları şuan orantılı uzuyorr şuan 8 ay 23 günlük ve tamamen bitti konakları
g-k-s0212 Senazz11 mustela bebe yağı ve fırça ile geriye doğru tarayıp bekleyip durulayın. 3 seferde falan bitiyor
Oburiks Senazz11 canım ben 9 aylıkken zeytinyağı surup 5 dk beklettim sonra banyoda taradım tek seferde hepsi gitti , sen şimdi yapsan bile kafası yunusak olduğu için tekrarlar acele etmeyin bu konularda doktorlar zaten 6. Aya kadar karisilmamasi gerektigini söylüyor çünkü kafası yumuşacık
Senazz11 Biri1 kartla nasıl ya kızımın saçları uzun ahahshs bide Kart ne alaka bebek tarağı fırçası varken