Ozge_5555 dışardayken bazen veriyorum. Yanıma yiyecek alamadıysam ya da yanıma aldıklarım bittiyse. Bimden A101’den alıyorum . İçeriğine bakıyorum zararlı bir şey yoksa veriyorum katkı koruyucu vs. Ha paketli ürünlerden sonsuza kadsr uzak tutamam katkı koruyucu olsa bile bir yemeden bir şey olmaz kimseye ama daha yaşı küçük olduğu için kıyamıyorum