[silindi] Ben ilk zamanlar cok kullandim günde 2 kere falan iciyodum kendim. Dediginiz gibi gaz yapan hiç bisey yemiyodum. Ama bu kesinlikle bebekle alakali oldugunu dusunuyorum. Ne yaptıysam gazli bi bebekti surekli aglardi. Sunlari yapiyodum mesela d3 saglik ocaginin verdigini kullanmayin gaz yapiyor. Gun icerisinde ne veriyosajiz damla olarak 1 2 gun birakin degisiklik varmi gozlemleyin her damla her bebege yaramiyo. Her gun dus aldiriyodum karnina her altini alcagim zaman masaj ve bacagini karnina cekip 3 4 dakka tutuyodum gazini cikariyodu. Aci nane yagini 3 4 damla katarak, suda inceltip ayaklarina masaj yapiuodum sonra corap. Bu sekilde atlatmaya calisiyoduk. Ama bazen ne yaparsajiz yapin ise yaramiyo 3 ayin sonunda rahatliyosnuz gervekten. Sab simplex cok oneriyolar hemsiee bi tanidik kullanmis baya memnundu ben denemedim