Deletedmom_68 Arkadaşlar ürünleri dolaba buraya yazdığımdan daha yüksek fiyata yükledim, alan arkadaşım vazgeçmezse satıldı ürünler, o yüzden ilandan kaldırdım. Açıklayayım. Dolapta hep abidik gubidik teklifler verildiği için ürünleri yüksek fiyata koydum ki teklif geldiğinde değerlendireyim. Buraya ise en uygun fiyata ekledim makul bir pazarlık payı ekledim. Ben uyku tulumunu oraya 100₺ koysam 60-70₺ teklif gelecekti o yüzden yani. Böyle şey gibi oldu orda 100 dedin buraya 150ye koydun gibi oldu ama öyle değil burada anlaştığım fiyattan güncelleyecektim ürünleri anlaştığımızda nitekim öyle de oldu sabah anlaştığım fiyattan yükleyeceğim. Yanlış anlaşıldıysam üzgünüm iyi akşamlar