Seymagirgin çok teşekkürler🫶🏻
ben geçen gardropstan ürün sattım yürüme arkadaşı ve küvet seti 300e verdim ikisini desi hesaplamaya da baktım hesaplayıp paketledim gönderdim ama kargo boyut aşımından dolayı 120₺ kargo ücreti kesti benden. sonra mailleştik asla ne ulaşabileceğim numara var ne canlı destek. atılan mailler de zaten standart hepsi. velhasıl o yüzden ordan artık satış yapmayacağım mağdur edildim maalesef teşekkür ederim🫶🏻