Bebee wallahi sorma, dün çarşıdan geldik 8 den 10 a kadar ağladı anamdan emdiğim sütü burnumdan getirdi her gün değişik bi huy şaka bi yana onlarda bebekliklerini bir kez yaşayacak doya doya yaşasınlar en güzelide herşeye rağmen gün sonundaki gülüşü..
bir kaç seneye hepsi geçer tadını çıkaralım 🐣