Zehra1908 Selam canlarım bebeğim 9 günlük yenidoğan çekimi yaptırmak istiyorum önereceğiniz bir yer var mı
Komut2- Zehra1908 haziranın başında iki konsept +aile çekimi yaptırdım 1400tl idi ayrıyeyten albüm yaptırmak istersen 500tl üç konsept de 1800dü diye hatırlıyorum🤍
Komut2- Zehra1908 evet tabikide kadın çok profısyonel bebeğin uyanırsa kendi uyutuyor bebeğimle hep o ilgilendi 🙈4 sene önce ablam oğlunu da o kadına götürmüştü yenidoğan çekimleri için. Ve çok güzel konseptleri var yenidoğan ,bir yaş ,yaşlardan bağımsız…