Kızımın haftaya 7 ayı bitiyor. Bu ara yeni bi huy edindi. Emzikle uyuyan bir bebek normalde ama şimdi sürekli ağzından çekip alıyo tam uykuya dalacak pat çekiyo ağzından ağlıyor. Sürekli engellemeye çalışıyoruz uykusu açılmasın diye ışık hızıyla çekip alıyor. Emziksiz denedim uyusun öylede ağlıyo. Zaten bu Ara gece bi ara bi kalkıyo 2-3 saat uyumuyo. Bütün huyları değişti. Var mı yaşayan biri böyle