Canyavrum mrb bi arkadaşımdan aldığım tarifle yoğurttan tekrar denedim 1,5 bardak yogurdu minik tencerede “kısık ateşte” kaynattim ,topaklanma olunca kapatıp,soğumaya bıraktım sonra tülbentle suzdüm ( yine altına bir tabak koyup peynir altı suyunu aldm, buz kaplarinda buzluga kaldrdim) güzel oldu ,denemek istersiniz belki :)