Yasooo-1 Bebelac,sma, hipp, bebelac gold hepsını kullandık hıc fayda etmedı. Hem kabızlık yaptı. Aptamıl kullandık her sey cok ıyı kılo alımı da ıyı hoc kabız da yapmadı
Sydn_nr Aybirkorunbe benim sutumde az daha 18 günlük ama mama kullanıyoruz sonradan çoğalır mi süt bana hep böyle az gelecek gibi geliyor
Aybirkorunbe Sydn_nr Canım benim o zamanlar da maşallah vardı sonra bir rahatsızlık geçirdim 2.aydan sonra üzüntüden azaldı mama takviyesine başladım ama sürekli emzirdim doysa da doymasa da az çok fark etmeden baktım takip ettim sütümden doyduğunu anlayana kadar kullandım siz sürekli emzirin ve bol sıvı tüketin inşallah sütünüz gelir
Nurellaaaaaaaa Sydn_nr artar tabii canı ilk günler normal, çoğunluğu göğüsüne ver mamayı az ver. Eczaneden bestlak damla al gğnde iki defa kullan sütün artar mamayı tamamen bırakırsınız inşallah
Bebee meyrakalpben bir tek benim sütüme mi iyi gelmedi anlamadım ya günde toplam 6 tane kullanmama rağmen çoğalmadı aksine azaldı gibi anlayamadım
meyrakalpben Bebee valla canım banada 6 tane birden içiceksin demişlerdi o şekilde istemeye istemeye içtim kokusu rahatsız ediyordu bi fayda görmedim bi süredir sabah öğlen akşam 2şer tane içiyorum sürekli emzirmeme rağmen çok şükür farkı görmeye başladım
Bushramila mantikafa merhaba,geçmiş olsun belirtileri nelerdir? Benim kızımın tahlilinde Laktoz intoleransı çıktı dediler bebelac lf kullanmaya başladık kabız olmuş sonrada mukuslu kaka yapmaya başladı. Doktor Süt ve süt ürünlerine alerjisi var dedi mukuslu kaka geçmeyince besin alerjisi dedi. Ama kızım bebelac lf kullanmadan önce kakası normaldi. Onun için sordum. Siz kullandınız mı?
mantikafa Bushramila katıla katıla ağlaması vardı,1 saate yakın susturamadık gaz sancısı diye düşünüp doktora gittim, doktor gaita testi istedi. Orda çıktı
Bushramila mantikafa neye karşı alerjisi var. Bebeğiniz Mamayı içti mi ? Kızım bir türlü içmedi. Şu anda meme reddi yaşıyoruz. Doktor tekrar normal mamayı deneyelim ama ben korkuyorum yan etkisi olur diye. 😔
Bushramila mantikafa önce bana da laktoz intoleransı var dedi bebelac lf kullanmaya başladık ama kabız olunca doktor süt ve süt ürünlerine alerjisi var dedi sonra da mukuslu kaka yapmaya başlayınca bu sefer besin alerjisi olabilir dedi kesin bişey diyemiyorlar ben de hiç bişey yiyemiyorum. Kızımda alerji maması hiç almadı. Siz hangi mamayı kullanıyorsunuz ?
mantikafa Bushramila ben de sma laktozsuz mama kullanıyorum Şuan. Süt ve süt ürünlerini kestim yemiyorum hiç bir şekilde. Paketli gıda alırken de içeriğine bakıyorum öyle alıyorum.