Bebeğim 9 ay 6 günlük iki gündür bi tuhaf sanki benim oğlan gitti yerine başkası geldi her şeye ağlıyor hep kucağımda olmak istiyor normalde geceleri uyanmaz dün gece 2 de uyandı sabah uyuduğunda saat 5.30 du sonra hemen 8 de kalktı tekrar öpsem bile ağlıyor sabah sinirden ağladım bende ne bu böyle ne zamana kadar sürer sizde de oldu mu 😵💫